ONLINE QUIZ
ONLINE ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΑ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΡΙΑΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ OHM
ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΙΓΑΔΙΚΟΙ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΟΝΑΔΩΝ
CALCULATOR
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ
MULTIMEDIA


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Μπορεί το ηλεκτρονικό παιχνίδι να βοηθήσει στην μάθηση;

Όλοι έχουμε σίγουρα υπόψη τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και  τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από την άλλη είναι γεγονός πως μέσα από το παιχνίδι η μάθηση γίνεται ευκολότερη και πιο διασκεδαστική.
Η χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση βρίσκεται σε άνοδο, και πολλοί εκπαιδευτικοί βρίσκουν ότι βοηθά τους μαθητές όχι μόνο να διατηρούν τις πληροφορίες, αλλά δίνει και κίνητρα, ώστε να συνεχίσουν ν’ ασχολούνται.
Σύμφωνα με τον νευροεπιστήμονα  Paul Howard-Jones, από το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ, υπάρχει κάποια σοβαρή επιστήμη πίσω από τη θεωρία. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, η σκέψη που παράγεται γι’ αυτά, διεγείρουν τον εγκέφαλο να παράγει το χημικό ντοπαμίνη.
Η ντοπαμίνη παίζει έναν αριθμό σημαντικών ρόλων στον εγκέφαλο, βοηθώντας στη νόηση. Επιπλέον, βοηθά τα παιδιά, γιατί τους επιτρέπει να διατηρούν ενεργό ρόλο στη διαδικασία μάθησης τους, να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν μόνα τους.
Μεταξύ των πιο αξιοσημείωτων διαπιστώσεων τους, 3.500 Κινέζοι φοιτητές χρησιμοποίησαν ένα online μάθημα εκμάθησης που περιλάμβανε ψηφιακά παιχνίδια για να τους βοηθήσουν να μάθουν αγγλικά. Σε μια έρευνα από τους καθηγητές τους, το 95% είπε πως τα ψηφιακά παιχνίδια αυξημένα κίνητρα στους μαθητές. Ομοίως, μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι οι φοιτητές που χρησιμοποίησαν ένα computer-learning πρόγραμμα που περιλάμβανε παιχνίδι συγκέντρωσε 5,5 μονάδες υψηλότερες στην κατάταξη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα δεδομένα αφορούν τις ΗΠΑ, καθώς στην Ελλάδα, αυτό επίσημα δεν υπάρχει και στην πράξη εναπόκειται στους δάσκαλους η καθηγητές.

Tα πολυμέσα στην σχολική πραγματικότητα